A -=[F]ree[M]ode=- CS:1.6 Klán Weboldala

Üdvözöllek a FreeMode Klán Weblapján! FreeMode, ha szabad akarsz lenni... MSN-ek : SL msn-je: szilveti@hotmail.com , CL msn-je: kiraly7@citromail.hu ,Configost felveszünk/Admin kiadó!

Counter-Strike 1.6 Alap Szerver konfigurálás


(Hogyan configoljuk be a szerverünket)


Ahhoz, hogy neki tudjunk állni a configurálásnak, kell egy FTP hozzáférés a szerverünkhöz, amit a szolgáltatótól meg is kaptunk. Ahhoz, hogy tudjunk FTP -n kapcsolódni szerverünkhöz, szükségünk van egy FTP kliensre, amit itt tudunk letölteni.

1. Kapcsolódjunk fel FTP -n a szerverünkre, majd találunk egy 'cstrike' könyvtárt. Ezen belül találunk egy 'server.cfg' config fájlt, amit letöltünk valahova a gépünkre, aztán megnyitjuk jegyzettömbbe.

2. Szerkesszük a letöltött 'server.cfg' config fájlt, a leírás alapján.
Az alábbi beállítások nagy részét megtalálod a 'server.cfg' config fájlba. Amelyik beállítást nem találod a 'server.cfg' fájlodba és szeretnéd a szerveredre az adott beállítást, akkor megnyitod a 'server.cfg' fájlodat és az aljára beilleszteni az adott parancsot(pl. sv_maxspeed 320), a mögötte lévõ "// ide írva van valami" szöveget nem muszáj oda tenni, de oda teheted leírásként.

Alap beállítások

hostname "Ide írd a szervered nevét" // Szervered neve
sv_contact "neved@szolgaltato.hu" // Adj meg egy e-mail címet amin elérhetõ a szerver adminja
sv_region Hungary // Érdemes meghatározni az országot ahol mûködik a szerver
sv_password "szerver jelszó" // a szerverre való belépéshez szükséges jelszó (ha üresen hagyod akkor nem lesz jelszó)
rcon_password "rcon jelszó" // ez az rcon jelszavadat határozza meg, e jelszó segítségével adminként tevékenykedhetsz a szerveren. Fontos, hogy változtasd meg most egyszer.(ne add tovább senkinek, ezt csak az adminoknak szabad tudni.)

Általános beállítások

mp_timelimit 20 // egy pályán eltölteni kívánt idõ percben. (Alap beállítás 20 perc)
mp_friendlyfire 0 // Firendly Fire bekapcsolása és kikapcsolása. (1=bekapcsolva, 0=kikapcsolva)
mp_limitteams 2 // Ez a szám meghatározza, hogy hány fõvel lehet több egy csapat a másiknál. (Ajánlott legalább az 1 mivel ha 0 -ra tesszük, akkor nem fogunk tudni belépni egy csapatba se.)
mp_flashlight 1 // zseblámpa engedélyezése. (1=bekapcsolva, 0=kikapcsolva)
mp_buytime 0.5 // Vásárlásra felhasználható idõ.(percben)
mp_roundtime 5 // egy kör idõtartama percben.
mp_tkpunish 0 // Saját csapattársat megölõ játékos büntetésének bekapcsolása és kikapcsolása (1=bekapcsolva, Csapat társat megölõ játékos a kör elején meghal; 0=kikapcsolva, nincs büntetés)
mp_c4timer 45 // a bomba élesítésétõl a felrobbanásig eltelt idõ másodpercben. (Alap beállítás 46 másodperc)
mp_freezetime 6 // Vásárlásra felhasználható idõ a kör indulásáig, melyben csak vásárolni lehet, mozogni nem! (másodpercben)
sv_aim 0 // Célzás rásegítése. Nem ajánlott bekapcsolni, ugyanis nem fogunk tudni utána tõle játszani más szerveren. Tapasztalat. (1=bekapcsolva, 0=kikapcsolva)
log on // logolás bekapcsolása és kikapcsolása (on=bekapcsolva, off=kikapcsolva)
mp_logmessages 1 // üzenetek logolásának bekapcsolása és kikapcsolása. (1=bekapcsolva, 0=kikapcsolva)
mp_decals 30 // maximálisan megjeleníthetõ lógók és vér/fegyver nyomok.
mp_startmoney 800 // kezdõ pénz. (alap beállítás: $800, max. $16000)
mp_maxrounds 0 // maximálisan lejátszható kör adott pályán az 'mp_timelimit' által meghatározott idõn belül. (0=kikapcsolva)
mp_winlimit 0 // maximálisan megnyerhetõ kör adott pályán az 'mp_timelimit' által meghatározott idõn belül. (0=kikapcsolva)
mp_footsteps 1 // lépéshangok/trappolás bekapcsolása és kikapcsolása (1=bekapcsolva, 0=kikapcsolva)
mp_autoteambalance 1 // Automatikus csapat erõkiegyenlítés (1=bekapcsolva, 0=kikapcsolva)

További beállítások

sv_maxspeed 320 // Játékosok maximális mozgási/futási sebessége
sv_timeout 240 // Az idõ, ami után bontja a szerver a kapcsolatot, (Nem csinál semmit/AFK, kifagy, stb.)
sv_cheats 0 // csalások bekapcsolása és kikapcsolása (1=bekapcsolva, 0=kikapcsolva)
sv_airmove 0 // levegõben mozgás szabályozása (1=bekapcsolva, 0=kikapcsolva)
sv_airaccelerate 10 // levegõben mozgás sebessége
sv_lan 0 // szerver típusának meghatározása (1=LAN szerver, 0=Internetes szerver)
sv_allowdownload 1 // szerverre feltöltés engedélyezése (1=bekapcsolva, 0=kikapcsolva)
sv_allowupload 1 // szerverrõl letöltés engedélyezése (1=bekapcsolva, 0=kikapcsolva)
sv_netsize 0 // a maximális hálózati adatcsomag méretet határozza meg (0=automatikus)
sv_sendvelocity 1 // komplex decal és fizikai rendszer bekapcsolása és kikapcsolása (1=bekapcsolva, 0=kikapcsolva)
sv_alltalk 0 // Játék közbeni mikrofonos kommunikáció szabályozása (1=mindenki hall mindenkit, 0=csak az élõ csapattársak hallják egymást)
sv_gravity 800 // gravitáció mértéke
sv_filterban 1 // az IP cím alapján történõ bannolást szabályozza (1=bekapcsolva, 0=kikapcsolva)
sv_voiceenable 1 // hangkommunikáció bekapcsolása és kikapcsolása (1=bekapcsolva, 0=kikapcsolva)
mp_chattime 3 // a pálya váltások közötti várakozási idõ (másodpercekben)
mp_autokick 0 // Saját csapattársát megölõt és a mozdulatlan játékosokat automatikusan kickeli(kirugja) (1=bekapcsolva, 0=kikapcsolva)
mp_hostagepenalty 0 //- meghatározza, hogy hány túsz megölése után rúgja ki a játékost a szerver (0=kikapcsolva)
mp_forcechasecam 0 // a megfigyelés szabályozása (1=bekapcsolva, 0=nincs korlátozás)
mp_fadetoblack 0 // megfigyelés bekapcsolása és kikapcsolása (0=nincs hatással a játékra; 1=a játékos képernyõje az új körig elsötétül)
mp_playerid 0 // célkereszt infók szabályozása (0=a játékosok minden infót látnak csapatszínekkel; 1=a játékosok látják saját társaik infóját és a túszokét színekkel; 2=nincsenek infók)
mp_mapvoteratio 0.6 //- pályaváltáshoz szükséges szavazatmennyiség (%-ban)
allow_spectators 1 // játékon kívüli megfigyelõk engedélyezése (1=bekapcsolva, 0=kikapcsolva)
decalfrequency 30 // logók megjelenítésének szabályozása (másodpercekben)

Szerverünk Internet kapcsolata
FIGYELEM: Csak saját felelõsségre használhatóak!!! Nem megfelelõ használat esetén nagy LAG -ot okozhat a szerveren!!!

sv_maxrate 20000 // játékos megengedett legnagyobb sávszélessége a szerveren
sv_minrate 14000 // játékos megengedett legkisebb sávszélessége a szerveren
sv_maxupdaterate 101 // meghatározza, hogy hányszor kap információt a felhasználó a szervertõl percenként maximálisan
sv_minupdaterate 60 // meghatározza, hogy hányszor kap információt a felhasználó a szervertõl percenként maximálisan

Egyéb beállítások
FIGYELEM: Csak saját felelõsségre használhatóak!!! Nem megfelelõ használat esetén nagy LAG -ot okozhat a szerveren!!!

sv_unlag 1 // lag kompenzáció bekapcsolása és kikapcsolása (1=bekapcsolva, 0=kikapcsolva)
sv_maxunlag 0.35 // bekapcsolt lag kompenzáció érték esetén a lag ellensúlyozásának mértéke

Opcionális beállítások

sv_downloadurl "webcím" // Szervernek meghatározható, hogy a letöltendõ fájlokat ne a szerverrõl töltse a játékos gépére, hanem egy weboldalról, ami így sokkal gyorsabb lehet. (pl. sv_downloadurl "http://adminheaven.counter-strike.hu/cstrike")
FIGYELEM: Annak a könyvtárnak adjuk meg a címét, ahol tároljuk a fájlokat és a fájlok könyvtárszerkezete maradjon meg eredeti állapotában!

3. Ha ezek a beállítások megvannak, akkor mentsük a 'server.cfg' fájlunkat aztán töltsük fel a szerverünkre a 'cstrike' könyvtárba és írjuk felül.
Ha ez is megvan, akkor a szerverünket restartolni(újraindítani) kell, hogy életbe lépjenek a beállítások. A restartra azért van szükségünk, mert a 'server.cfg' fájlból csak restart után tölti be a beállításokat.
Szerverünket úgy tudjuk újraindítani, hogy elindítjuk a Counter-Strike -ot, felkapcsolódunk a szerverünkre. Amikor felkapcsolódott lehívjuk a konzolt(álltalába 0 -ás gombbal), aztán beírjuk az rcon jelszót 'rcon_password ideírdazrconjelszó' formában. Még ne az új rcon jelszót írjuk be, amit a 'server.cfg' -be az elõbb adtunk meg, mivel az még nem lépett életbe.
Ha ez is megvan, akkor már csak egy lépés van hátra, az pedig a szerverünk restartolása. Írjuk be a konzolba, hogy 'rcon restart'. Ezzel újra indítottuk a szervert. Onnan tudjuk, hogy újra indult a szerver, hogy újra tölt a szerver és újra kapcsolódsz rá. Ha ez is megvan akkor kiléphetsz a játékból, és folytassuk a configolást. Ha nem tölt, akkor valószínûleg kifagyott a szerver. Ha kifagyott akkor is jó mert a kifagyott szerver automatikussan ujra indul (szinte) mindig. Ha nem csinál semmit akkor valamit nem jól csináltál. Olvasd el még egyszer figyelmesen a 3. pontot.

4. VAC | No VAC
Most az a rész következik, hogy el kell döntsük, hogy feljöhetnek-e majd a nem eredeti Counter-Strike -al játszó játékosok a szerverünkre vagy sem. Ha eldöntötted, akkor újra kapcsolódjunk fel FTP -n a szerverünkre és a 'cstrike' könyvtárban találunk egy 'liblist.gam' fájlt, amit töltsünk le a gépünkre valahova és nyissuk meg jegyzettömbbe.
Nekünk ebbe a fájlba csak egy dolgot kell változtatnunk: secure "1" // 1=VAC bekapcsolva, 0=VAC kikapcsolva
Tehát, ha azt akarjuk, hogy ne jöhessenek fel nem eredeti Counter-Strike -al játszó játékosok a szerverünkkel akkor a VAC -ot be kell kapcsolnunk. Ha pedig azt akarjuk, hogy feljöhessenek, akkor pedig a VAC -ot ki kell kapcsolnunk.
Ha ezeket a beállításokat elvégeztük akkor mentsük a 'liblist.gam' fájlt és töltsük fel szerverünkre a 'cstrike' könyvtárba (felülírva).

5. Automatikus pályaváltó
Újra kapcsolódjunk fel FTP -n a szerverünkre és a 'cstrike' könyvtárba találunk egy 'mapcycle.txt' fájlt, amit töltsünk le a gépünkre valahova és nyissuk meg jegyzettömbbe. Amint látjuk itt van pár pálya neve egymás alatt. Ezekkel nincs különösebb dolgunk. A szerver ebben a fájlban tárolja a ciklusokban ismétlõdõ pályalistát. Az ide beírt pályák beírásuk sorrendjében követik egymást, míg végül újraindul a kör.

6. Egyéb konfigurációk
Szerveredre a pályákat a 'cstrike' könyvtáron belül a 'maps' könyvtárba kell töltened.
Szerveredre a hangokat a 'cstrike' könyvtáron belül a 'sound' könyvtárba kell töltened.

Sok sikert kívánok mindenkinek a configuráláshoz. :c)
Akinek segítség kell annak MSN címem: csovespatron@hotmail.com -
Segítek, de csak akkor ha végig olvastad a leírást.
Teljes szerver konfigurálást nem vállalok, mert nincs rá idõm, még akkor se, ha nagyon fontos.



INORMATION FROM:

http://counter-strike2.hu/gyik/alap_konfiguracios_allomany_cs_1_6/


Weblap látogatottság számláló:

Mai: 1
Tegnapi: 1
Heti: 2
Havi: 2
Össz.: 76 330

Látogatottság növelés
Oldal: -=Konfiguráció=-
A -=[F]ree[M]ode=- CS:1.6 Klán Weboldala - © 2008 - 2025 - freemode.hupont.hu

A HuPont.hu egyszerűvé teszi a weblapkészítés minden lépését! Itt lehetséges a weblapkészítés!

ÁSZF | Adatvédelmi Nyilatkozat

X

A honlap készítés ára 78 500 helyett MOST 0 (nulla) Ft! Tovább »